Πληροφορίες Αποστολής

1 . Παραγγελία - Παράδοση Προϊόντων- Έξοδα Αποστολής


Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (πχ):

«Η παραγγελία σας έχει επεξεργασθεί επιτυχώς!

Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας.

Ευχαριστούμε για την προτίμησή σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα!

Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»


Έξοδα Αποστολής - Δωρεάν παράδοση


Το κόστος μεταφορικών είναι το ίδιο για την αποστολή σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδος (εκτός δύσβατων περιοχών)* και διαμορφώνεται ως εξής :

- Για παραγγελίες άνω των 60 € τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν.

- Για παραγγελίες κάτω των 60 € το κόστος επιβάρυνσης είναι 4,50 Euro μεταφορικά συν 1,50 Euro στη περίπτωση της αντικαταβολής ( στις παραπάνω τιμές εμπεριέχεται ο ΦΠΑ ) .

- Για υπέρβαρες παραγγελίες (άνω των 3 kg) ενδέχεται να υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις.

*Για παραγγελίες σε δύσβατες περιοχές η παραλαβή θα γίνεται από το κεντρικό κατάστημα της courier.

 

2. Μη ολοκλήρωση παραγγελίας


Η εταιρία Eurospor θα ήθελε να απολογηθεί για σπάνιες περιπτώσεις που δεν θα μπορέσει να ολοκληρώσει μια παραγγελία οι λόγοι μπορεί να είναι οι εξής :

  • Το αυτόματο σύστημα της διαθεσιμότητας των προϊόντων να μην έχει ενημερώσει για τεχνικούς λόγους την υπάρχουσα διαθεσιμότητα αφού είναι αυτοματοποιημένη διαδικασία συνδεδεμένη online.
  • Σε περίπτωση που προκύψουν ταυτόχρονες πωλήσεις στο συγκεκριμένο προϊόν και στο συγκεκριμένο χρώμα μέγεθος στο φυσικό κατάστημα ή το ηλεκτρονικό κατάστημα και η διαθεσιμότητα να μην είναι δυνατή να εξυπηρετήσει τις ταυτόχρονες παραγγελίες.
  • Σε περίπτωση που δεν επιβεβαιωθούν τα στοιχεία του πελάτη και δεν υπάρξει απάντηση σε προσπάθεια επικοινωνίας τότε η παραγγελία ακυρώνεται αυτομάτως.

 

Ωστόσο σε περίπτωση που τύχετε σε μια από τις παραπάνω σπάνιες περιπτώσεις σας ζητάμε τη κατανόησή σας και θα προσπαθήσουμε με το καλύτερο δυνατό τρόπο να σας εξυπηρετήσουμε.


3. Καθυστέρηση παραγγελίας


Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχει η σπάνια περίπτωση να έχει εξαντληθεί και το ηλεκτρονικό μας σύστημα (on line) να μην έχει προλάβει να ενημερώσει αυτόματα για την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα και να ακυρωθεί η παραγγελία χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον πελάτη. 

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που πιθανόν να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας.


 

4.Υπαναχώρηση - Επιστροφή - Αλλαγή Προϊόντων


Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους μιας και η φύση των ειδών ρουχισμού και υποδημάτων είναι τέτοια που κάποιες φορές μπορεί να μην καλύψουν τις προσδοκίες σας εξαιτίας της μη φυσικής παρουσίας των κατά την αγορά. 

Επιστροφή Μη Ελαττωματικών Προϊόντων
Πιστεύω μας είναι ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν πρέπει να διαφέρει σε τίποτα από ένα φυσικό κατάστημα, έτσι είτε η επιστροφή γίνεται λόγω αλλαγής μεγέθους, χρώματος είτε για οποιοδήποτε λόγο, παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής. 

Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 14 εργασίμων ημερών τότε το Eurospor δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής. 
Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.
Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής, Φορτωτική κ.ο.κ).
Σε περίπτωση αλλάγης μέγεθους,σχεδίου,χρώματος σε ρούχο,παπούτσι,αξεσουάρ λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη , μας αποστέλει πίσω ο πελάτης το εν λόγω εμπόρευμα με γενική ταχυδρομική και χρεώση του Eurospor και αποστέλουμε το νέο εμπόρευμα με χρέωση του πελάτη 9,00€ ευρώ μεταφορικά συν 1,50€ ευρώ στην περιπτωση πληρωμης με αντικαταβολή.Σε όλες τις αλλές περιπτώσεις ισχύουν τα παραπάνω.

Επιγραμματικά η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

▪ επικοινωνήστε αρχικά στο τηλέφωνο 2241076758 ή αποστείλετε email στην διεύθυνση eurosporodos@gmail.com αιτιολογώντας τον λόγω της επιστροφής
▪ η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 14 εργασίμων ημερών από την ημέρα παραλαβής
▪ το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί
▪ το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή ( Απ. Λιανικής , Φορτωτική κ.ο.κ)

Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα. 

 

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων


Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Eurospor πουλήθηκαν προϊόντα ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά λόγω κακής συσκευασίας κ.λ.π. τότε αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.
Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέραμε. Επιγραμματικά για να γινει αλλαγή ενός ελλατωματικού προϊόντος θα πρέπει:

  1. Αρχικά να επικοινωνήσετε στο τηλ 22410 76758 ή να αποστείλετε e-mail στη διέυθυνση eurosporodos@gmail.com αιτιολογώντας το λόγο επιστροφής
  2. Η επιστροφη να πραγματοποιείται αυστηρά εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από την courier
  3. Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί καθόλου
  4. Το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή (απ. λιανικής, τιμολόγιο κτλ).

Εαν το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα.